Kvak.com

Mirko Mayer

četrtek, 20. avgust 2015

Mirko Mayer: TV zdrahe: odpuščeni Simon Vadnjal na Pop TV, na nacionalki pa so proti Bojanu Travnu

Simon Vadnjal,Znan obraz ima svoj glas,Bojan Traven,Mirko Mayer
Simon Vadnjal je v času, ko je gledalce navduševal v priljubljeni oddaji Znan obraz ima svoj glas, dobil nogo na nacionalni televiziji, saj je direktorica Ljerka Bizilj presodila, da zaradi sodelovanja s Pop TV ne bi mogel izpolnjevati svojih delovnih dolžnosti pri njih. Po pol leta se je tako Vadnjal vrnil na Pop TV, kjer bo sodelavec oddaje 24 ur, ukvarjal pa se bo s področjem pop kulture. Nacionalka pa je tudi neprijazna do ekipe, ki je pred tem delala na Planet TV: novinar Mirko Mayer bi moral na nacionalki voditi novo oddajo, a se je kljub že njegovemu napovedanemu prestopu s Planeta temu uprl aktiv novinarjev, kar je vodstvo nato tudi upoštevalo. Vprašanje pa je, če bodo tako uspešni tudi pri rušenju še enega prestopnika - s septembrom naj bi Bojan Traven začel delo enega od urednikov Dnevnika, kar je spet sprožilo upor aktiva, z argumentom da Traven "velja za novinarja/urednika, ki je največkrat kršil Kodeks novinarjev Slovenije in je bil za to tudi obtožen na novinarskem častnem razsodišču." Vodstvo RTV trenutno pravi, da ima Traven z njimi že podpisano pogodbo o prenovi in nadgradnji informativnih oddaj, ali si bodo premislili, pa še ni jasno ... (vir: Žurnal24 1 in 2) Več
torek, 18. avgust 2015

Mirko Mayer - medijski prestop se mu je ponesrečil, vrnil se je na Planet TV

Mirko Mayer,Planet TV,Danes,RTV Slovenija
Mirko Mayer naj bi bil v kratkem času že tretji odmeven prestop (po Bojanu Travnu in Urošu Slaku) s Planet TV na RTV Slovenija, a se je očitno nekaj zalomilo. Kaj natančno, še ni jasno, a dejstvo je to, da se je TV voditelj po dopustu vrnil nazaj na staro delovno mesto. Menda je odpoved pri trenutnem delodajalcu dal še preden je podpisal pogodbo na nacionalki. Obstajata pa dva scenarija: po enem naj bi Mayer v tem času ugotovil, da so nacionalkini honorarji v primerjavi s komercialno televizijo vendarle prenizki, ali pa tudi nacionalkini šefi z njim niso bili zadovoljni in je pogodba padla v vodo.  (vir: Požar Report, Žurnal24) Več